
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Bardzo dziękujemy za podjęcie decyzji o zakupie produktu Venta. Wszystkie nasze produkty są innowacyjne, przyjazne dla użytkownika i mają wysoki standard techniczny. Oferują optymalną jakość i wydajność oraz prostą obsługę. Jeśli mimo wszystko napotkasz jakiekolwiek problemy, nasz dział serwisowy Venta zajmie się Twoją sprawą tak szybko, jak to możliwe.
W zgłoszeniu należy podać model, kolor, numer seryjny urządzenia, opis usterki oraz w zgłoszeniu gwarancyjnym załączyć dowód zakupu w formie zdjęcia lub skanu.
QUADRA-NET Sp. z o.o.
tel 48 616 102 098
email: infolinia@quadra-net.com
Formularz zgłoszeniowy Quadra Net
Serwis pogwarancyjny
VENTA SERWIS ŁÓDŹ – prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny i celu ustalenia zakresu naprawy oraz dostępności części zamiennych.
ul. Poznańska 37
Tel: 42 681 75 54, 42 682 95 67
e-mail: venta@ventapolska.pl
pon.- czw. 09:00-15:00
pt. 09:00-12:00
LW15 LW25 LW45 Original – instrukcja obsługi
LW15 LW25 LW45 Comfort-Plus – instrukcja obsługi
AH510 AH515 AH530 AH535 AH550 AH555 – instrukcja obsługi 2024 Venta Home APP
AH510 AH515 AH530 AH535 AH550 AH555 – instrukcja obsługi 2025 Smart Life APP
UWAGA – Kod QR w skróconej instrukcji obsługi dołączonej do pudełka prowadzi bezpośrednio do właściwej aplikacji.
LW73 LW74 Aerostyle – instrukcja obsługi
LW73 LW74 WiFi Aerostyle – instrukcja obsługi
AH902 Professional – instrukcja obsługi
AS100 AS150 AirSense – instrukcja obsługi
AP902 Professional – instrukcja obsługi
AW902 Professional – instrukcja obsługi
AP100 Hybrid – instrukcja obsługi
AW730 AW735 Aerostyle Compact – instrukcja obsługi
Darmowa wysyłka od 400 zł
Bezpieczne zakupy
14-dniowe prawo zwrotu